اتاق کودک

چند نکته برای چیدمان اتاق کودک

1399/7/16 16:21
نویسنده : کوچو
41 بازدید
اشتراک گذاری

اتاق کودک اولین قلمرو خصوصی کودک محسوب میشه و بر روحیات و خلق و خوی او تاثیرگذاره.

زمانی که پدر و مادر برای طراحی اتاق کودک، فرزندشون رو مشارکت میدن باعث میشن کودک به اتاقش علاقه ی بیشتری پیدا کنه و وقت بیشتری رو در اتاق صرف کنه.

معمولا کودکان عاشق چیزای شگفت انگیزن و یه اتاق شاد برای اونها فضاییست که تزئینات بیشتری داشته باشه و امکان خیال پردازی بیشتر رو به اونها بده.

شما هم بهتره قبل از هرکاری علایق فرزندتون رو بشناسین و برای طراحی اتاقش اونها رو در اولویت قرار بدین همچنین از فاکتورهایی که در ادامه براتون توضیح میدم هم بهرهمند بشین.

انتخاب رنگ های هیجان انگیز برای اتاق کودک🌈
یکی از فاکتورهای داشتن اتاق شاد انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خوابه.

رنگ های شاد باعث روشن تر نشون دادن اتاق خواب میشن و تاثیر بهتری بر روحیه ی بچه ها دارن.

میتونین رنگ های مورد علاقه ی فرزندتون رو شناسایی کنین و از اون ها به عنوان رنگ فرش، دیوارها و اکسسوری ها بهره ببرین.

طراحی دنج برای ایجاد آرامش در کودکان🤗
بسیاری از کودکان رویای داشتن اتاقی دنج، راحت و کمی متفاوت رو دارن. رنگ های سفید، صورتی و آبی از بهترین انتخاب ها برای ترکیب باهم هستن. شما به کمک این رنگ ها و با استفاده از لوازم جانبی از قبیل عروسک ها و اسباب بازی ها میتونین یه اتاق آروم رو به وجود بیارین.

اتاق خواب با دیزاین خنثی برای دختران و پسران🙂
نظر بچه ها نسبت به رنگ ها و لوازم به زودی تغییر میکنه و ممکنه از دکوراسیون اتاقشون خسته بشن. یکی از بهترین کارها اینه که شما بدون در نظر گرفتن جنسیت فرزندتون اتاقی رو طراحی کنین که هم دخترونه باشه و هم پسرونه. قرار دادن تخت خواب در مقابل پنجره به احساس آرامش کودک کمک میکنه.

برچسب های دیواری برای ایجاد یه اتاق شاد کودکانه🍄
برچسب های دیواری، ریسه های آویزی و شلف هایی که به شکل های مختلف در دکوراسیون اتاق کودکان استفاده میشه از بهترین و ساده ترین تزئینات برای اتاق بچه هاست که با طرح ها و رنگ های زیباشون فضایی شاد رو به وجود میارن.

عروسک ها و اکسسوری های جذاب برای تزئین اتاق کودک😍
تابلوهای زیبا، عروسک ها و اسباب بازی های مورد علاقه ی فرزندتون رو برای تزئین اتاقش استفاده کنین. با نصب شلف ها و آویز کردن عروسک ها در کنار تخت خواب یا روی دیوارها میتونین این کارو انجام بدین. میز و صندلی های کوچیک هم گزینه های مناسبی برای استفاده در اتاق کودکه و حس راحتی رو به بچه ها میده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اتاق کودک می باشد